woensdag 13 december 2023

thumbnail

Nieuwsbrief ?? of zoiets!

Waar dit blog over gaat heb ik nog helemaal niet in mijn hoofd, soms is het ook gewoon lekker om random te tikken op je toetsenbord. 

Laat ik eerst is beginnen met de dingen die ik lees of post op of in de footbike groepen op facebook.Deze keer vroeg ik mij af op facebook in welke kleding jullie steppen in deze tijd van het jaar. Daar kwamen leuke reacties op, zo doen we het allemaal op een andere manier invullen. Aangezien ik fanatiek ben als het om sporten gaat wil ik zulke dingen graag weten van andere steppers. Met wellicht nog een tip is informatie altijd leuk te lezen.











Mijn vorige verhaal deed ik in twee groepen en op mijn eigenste pagina delen in feestboek, en dan lees je toch reacties, i love it. Daarom doe ik dit ook reacties ontlokken. Verhalen krijgen van mensen die ervaring hebben met zulke afstanden. Reacties waar tips inzitten, reacties waarbij ik denk, echt waarom reageer jij zo. Daarmee zijn zulke reacties niet verkeerd natuurlijk. Wat mij dan ook wel weer opvalt dat bijna altijd de zelfde sporters iets posten in de groepen of reageren op geplaatste posten. Dan vraag ik mij af, zijn dit de meest fanatieke steppers in Nederland of verschuilt de rest zich? Als ik beide groepen bekijk qua leden zijn er toch echt wel veel meer steppers in Nederland. WAAR ZIJN JULLIE DAN??? 

Animo omhoog krijgen, het steppen meer in beeld krijgen, de stepbond zoveel info geven dat ze nog meer moeten doen met hun website. Natuurlijk ons leven is druk met van alles wat er speelt. Dan denk ik je vrije tijd besteding moet er toch ook zijn, ontspanning in het weekend. Kom op mensen blijf steppen. Met grote regelmaat zie ik, te koop footbike, want ik heb geen tijd, of omdat ik het niet leuk vind, gekocht in een corona opwelling. Nee joh, niet verkopen die step, erop stappen en sporten met je lijf. Verwend, waarschijnlijk is dat het. Alles wat ik gedaan heb in mijn leven met sporten was ik fanatiek, en waren al de sporters om mij heen dat niet minder. 

Daarna kwam ik de post van Nicolette tegen, verkocht haar mibo step een poosje geleden en tot mijn verbazing en vreugde wilde Nicolette weer aan de step, en die was er ook vrij snel weer. Gelijk in actie ging ze, rondje steppen en twee datums voor een step tocht in Oudewater delen, kijk daar word je toch happy van zulke verhalen. En zo nu en dan komt er ook een post op steppen met je hond binnen. Dat lijkt mij toch ook geweldig om te doen met onze Jack-Russel aangezien ik momenteel niet mag hardlopen wat ik voorheen met hun deed.

Zelf ben ik aan het worstelen met een spreadsheet voor 2024 om daar mijn ritten in bij te houden, hoor ik iemand daar zeggen je hebt toch strava of iets dergelijks, ja klopt, alleen voor eigen gebruik vind ik dit fijn, naast dat heb ik bij Join een account gemaakt. En 22 weken voor het monster ga ik bij Garmin eens een training doel starten dat kan namelijk vanaf 22 weken. 

Wat ik erg jammer vind, nergens kan ik iets vinden wat je conditie kan bijhouden zoals je Garmin kan, wat gebeurt tijdens het hardlopen, met fietsen kan ik dat dus niet vinden, iemand een tip???


 





En n u nog op zoek naar winter gear want de handjes onder andere hebben het best koud op de step, lange winter fietsbroek en een goede regen/wind jack en ik kan de winter wel door. Daarnaast werd ik geattendeerd op een sportvoeding merk uit Belgie, kon het merk nog niet. Om het te proberen ga ik er binnenkort is wat kleine zakjes bestellen. 


Sportieve groet George

 



Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

1 Comments

avatar

Leuk stuk. En idd waar zijn alle steppers? Welk merk sportvoeding ga je proberen?

Reply Delete

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.