zaterdag 20 januari 2024

thumbnail

Update januari 2024

Het jaar zoals vele onder ons goed begonnen, sporten goed opgepakt vanuit december, doel voor dit jaar 230 km steppen in september. En qua eten ging ik trouw met mijn vrouw mee in het fitchef principe. Meer groente en afwisselender eten. 

Momenteel werk ik nog in Goes bij mijn vrij nieuwe werkgever, sinds een paar maandjes werk ik daar. De uren die wij er maken hakken er flink in en dat merk je dan goed als bijna 54 jarige je herstel is gewoonweg langer, ten eerste van de lange werkdagen en ten tweede als je er dan ook weer bij bent gaan sporten circa drie keren per week. 

Het gaat langzaam kilo's kwijtraken, beter zo dan met een rotgang. Zoals dat gaat is het met sporten ook langzaam komt er weer een gewoonten in. Steppen is hoofdzaak want hardlopen lukt nog niet en trainen met gewichten en banden is niet leuk😂 Wel erg nodig by the way.

Dan loopt er on the side nog een dingetje, waarmee ik al diverse mensen heb lastig gevallen. Allereerst overweeg ik een actioncam aanschaffen voor tijdens steptochten, hoewel steppen op asfalt niet heel boeiend is om naar te kijken denk ik dat je best wat leuke beelden kan schieten. Gerenommeerd merk als Gopro of de vrij nieuwe DJI of toch een goedkope Wolfgang....ook hier is de keuze reuze.

Project twee, is step nummer drie. Momenteel bezit ik een 26x20 en een 28x24 beide Kostka. Nu wil ik er eigenlijk een derde bij 28x28 inch banden maat. Ook voor dit heb ik diverse mensen lastig gevallen met vragen, meningen. Twijfelkont als ik ben ook hier nog geen besluit genomen, aanvankelijk had ik een Mibo revoo 1 gekocht, dit was mij niet geheel duidelijk ik dacht dat het een tweede versie was. Koop niet door laten gaan. Dan een shop die een tourist heeft aangepast met banden ook leuk en interessant. Veel Kickbike's aangeboden gekregen het is dus niet dat er niks te koop is. Dan op het oog een vette step gezien voor een meeneem prijs de Yedoo Wolfer RS 28x28, nu als je daar de kenners over hoort is die keus niet heel slim, puur op meningen afgaande van mensen die veel langer steppen dan mij.

Hoe druk en lastig kun je het jezelf maken!

Nog een paar dagen werken bij die vrij nieuwe job en dan ga ik terug naar Vlaeynatie, woensdag is mijn laatste dienst dan een weekje vrij en 1 februari beginnen. Als ik dit zo allemaal typ denk ik jeetje en januari is nog niet eens om hahaha, hopelijk maak ik hier geen trend van dit jaar.


Update van de bijna eerste maand van 2024









Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.