woensdag 25 februari 2015

thumbnail

Hardlopen

Grof weg schat ik het op een 2.5 jaar wauw dat is eigenlijk al best lang. Hier en daar een onderbreking van een week of maand. Grof weg hé!
Terwijl ik altijd geroepen heb, en tijdens het roepen vooraan stond om mijn punt duidelijk te maken, dat het echt iets is voor mensen die een kronkel hebben. Ho... een gezonde kronkel!



Het is momenteel zelfs zo erg dat ik er drie lange broeken voor heb. Twee shirts met lange mouwen. Twee korte broeken. Vier shirts correctie vijf korte mouwen shirts. Twee paar sokken. Ik volg inmiddels 15 blog pagina's. En heb voor mijn laatste verjaardag zelfs een abonnement gehad op een magazine. Oja niet te vergeten twee paar schoenen.

Hardlopen!!

Echt helemaal verknocht aan het lopen, in den beginne eens per week een rondje lopen en dan op een dusdanige manier, racen tegen mezelf of is het jezelf nou in ieder geval (iig) deed ik het op een verkeerde manier wat resulteerde in de fysio. Ook bleek ik op de verkeerde schoenen te lopen. Waar ik onlangs op www.hrdlpn.nl/ #HRDLPN een blog over schreef. Niet mijn beste verhaal, ik merkte tijdens het schrijven en na dat het blog gepubliceerd was dat ik een tijd niet geschreven had..Dit terzijde.


Vier proeftraining gedaan bij AV Delta Sport na de derde proeftraining was ik om. Wat een heerlijk gevoel gaf dat. Was alsof ik terug ging naar mijn jeugd het gaf mij een zelfde gevoel. Trainen in de buitenlucht en met meerdere mensen. Helemaal blij met mijn keus.


Nu begrijp ik eindelijk de mensen met die gezonde kronkel. Want hardlopen is leuk, gezond en geeft je energie. En al dat positieve heeft invloed op je gestel. Momenteel train ik dus twee keer per week bij de Atletiek vereniging en daarnaast loop ik één a twee keer per week voor mezelf. 28 maart ga ik mijn eerste georganiseerde loopje doen in Bruinisse 10 km en dan toewerken naar de halve van Renesse....halve marathon dus 21,1 km.

Run for Fun

George

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.