donderdag 26 februari 2015

thumbnail

SoftTouch

SoftTouch associeert met touchscreens of liefdevolle aanrakingen. Niet met een agenda. Oranje want dat is mijn all time favorite colour een beetje de lijn doortrekken en niet ineens afwijken nu je 45 bent. Afgerekend en zo blij als een klein kind naar huis met een agenda van €7.


Dat blije kind kon de verleiding weerstaan om de agenda niet of nauwelijks aan te raken..was natuurlijk een goede reden voor #Hardlopen. Vanmorgen vroeg kon ik het niet langer uithouden bladeren en voelen nog niet eens schrijven want ik kon geen ''geschikte'' pen vinden waarmee ik mijn SoftTouch ging ontdoen van zijn maagdelijke bladzijde's. Beginnen met het invullen van Personalia, nee want dat doe ik nooit in mijn agenda!


De agenda is zo ingedeeld dat de eerste acht pagina's het hele jaar beslaan in een soort vogelvlucht. Daarna ga je los op links, de week ingedeeld in zeven aparte vakjes en rechts ruimte om notities te maken. Aparte manier van indelen.


Na de december maand komt 2016 aanbod op een zelfde manier als ik vertelde over de vogelvlucht van 2015. Favourite Stores & Favourite Websites, Gift Ideas & To-Do List. En dan last but not least een opbergvakje how nice. Een lintje om de dag te selecteren waar je bent afgemaakt met een elastieke band om de agenda... Er zijn hele volks stammen verknocht aan Moleskine, zo verknocht ben ik na twee dagen aan mijn teNeues Agenda
teNeues Softtouch


















Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.