donderdag 14 mei 2015

thumbnail

Dream come trough

Om een lang verhaal kort te maken...Over 9 dagen ga ik met 'Stichting Runningteam Altijd ééntje te veel' mee als een van de chauffeurs. toevallig heel toevallig zijn ze bij mij uitgekomen. En ik dacht laat ik eens uit mijn comfort zone kruipen en meegaan. 

Nog geheel onbekend ben ik voor de teamleden en visa versa a.s. zondag ga ik tijdens de laatste vergadering de teamleden ontmoeten. Spannend! Draaiboek, route en teamkleding alle puntjes op de i tijdens deze vergadering. Vrijdag 22 mei de vrachtwagen inruimen en ook logistieke de puntjes op de i zetten. Zaterdagochtend om 06:30 vertrekken we richting Frankrijk.

Voor mij is het rijden.. rijden... en hand en spandiensten verlenen waar ik kan. super leuk en nogmaals spannend. tijdens de heenreis, terugreis ga ik zoveel mogelijk foto's maken en bijbehorend commentaar erbij. Als er Wifi is ga ik proberen om het een en ander te delen via Facebook...
Af en toe. mocht dit mogelijk zijn ga ik een stukje schrijven en ook dit proberen te delen.

Uitkijkend naar een geweldige ervaring.. Om zo een kleine bijdrage te leveren aan de achterliggende gedachte van de Roparun. 

Neem alvast een kijkje op de website(s) hieronder en een bijdrage is altijd welkom natuurlijk.


Sjors.

               Roparun 
              Team 157 Schouwen-Duivenland

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.