woensdag 20 mei 2015

thumbnail

Op de gevoelige plaat #Foto

Nog een paar dagen en dan krijg ik mijn Roparun ''ontgroening'' het begint lichtelijk te kriebelen hoewel ik me er totaal nog geen beeld bij kan vormen. Wat er mij te wachten staat zeg maar.


Afgelopen zondag de teamleden ontmoet tijdens de laatste vergadering van het team. Leuk om de verschillende mensen/personen te zien die zich inzetten voor dit mooie doel. Grappenmakers, fotograaf, knappe dames, fysio's en de regelmannen en dame.. Leuk gezelschap zo bij elkaar en natuurlijk ook de drivers en de catering dame niet te vergeten.

Na afloop mijn shirts gehad en ik mocht er zelfs in poseren..  een iets minder fijne bijkomstigheid van het krijgen van een shirt...


En een klein verhaaltje erbij op de Facebook pagina van Stichting Runningteam Altijd ééntje te veel - Team 52 

Langzamerhand mijn spullen verzamelen zodat ik zaterdag gepakt kan vertrekken naar Halsteren, om een mooi avontuur te gaan mee maken.

Sjors.


Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.