maandag 1 juni 2015

thumbnail

The Road to France #Roparun2015 #Team52

Stipt 04:00 gaat de wekker... Verbaasd en suf kijk ik om me heen, huh, wekker op zaterdag. Mijn vrouw maakt wat ondefinieerbare geluiden en komt ook langzaam tot bewustzijn. Ik tik de wekker uit spring m'n bed uit en realiseer. Roparun2015 gaat van start. Binnen de kortste tijd ben ik wakker en alert, spring in mijn badjas en zeg komaan schat je bed uit het is de dag. Haar liefste blik, ik draai me om en ga een verdieping lager.


Laatste spulletjes in mijn tas, kleed me aan zorg dat ik goed kan zien, vervolg mijn weg naar beneden voor een stevig ontbijt, en lunch voor onderweg. Kriebels komen.. voeten onrustig en ongemerkt jaag ik mijn lieve vrouw op dat ze tempo moet maken. Want ook zei moet toch maar haar bedje uit voor mijn goede doel ding.. De Schat... 05:15 stappen de auto in richting Halsteren.

Wat een tijdstip om op zaterdagochtend en cours de route te zijn, geen kip op de weg dus we gaan lekker vlot. Halsteren binnenrijdend zie ik de de trailer staan en al enkele #Team52 leden staan. Zenuwachtig stap ik uit, een knuffel en diverse kussen en ik zwaai mijn vrouw uit, met piepende banden rijd ze terug richting haar bedje. Goedemorgen klinkt het.

Langzaam kleurt de dorpsstraat van Halsteren geel/zwart, tassen ploffen op de grond, de laatste spullen kunnen nog even de trailer in en dan is het tijd voor gezang en felicitaties want Kim is jarig vandaag. Busjes compleet, #Team52 compleet, trailer vol.. Kussen en knuffels, traan en een lach en dan op naar Frankrijk. Drie busjes en één vrachtwagen. France here we come.




Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.