maandag 9 november 2015

thumbnail

Fijn om een Runner te zijn!!

''Eindelijk'' het gaat er weer een beetje op lijken, afgelopen week 40 km gelopen, als kers op de taart gisteren met Martin en Martijn 20 km op de teller gezet. Was trouwens goed te voelen vanmorgen, m'n ogen waren de de hele ochtend flink zwaar..Trots en vol genoegdoening dat was wel wat er overheerste over het loopje van gisteren. Gemiddeld loop ik nu 3 keer per week en dat gaat zijn zaadjes afwerpen, nog geen vruchten want ik ben nog lang niet waar ik hoop te komen, of als doel heb gesteld.

Daarnaast gaat het mooiste evenement wat er is op hardloop-gebied weer beginnen, eerst met een berg voorbereidingen, afspraken, plannen, omzetten in daden en euro's ik heb het natuurlijk over de #Roparun en wel de 25ste editie dit jaar.

Wat ik wil zeggen hoe fijn hardlopen voor mij is, dat had ik drie jaar geleden ook niet gedacht dat ik dit zou typen.. Je hoofd leeglopen, je conditie opbouwen, je lijf zien veranderen. Samen met andere mensen lopen of af en toe alleen een rondje rennen. Genieten met een hoofdletter G.

Dus binnenkort meer hier op #Runningsjors over de #Roparun en natuurlijk ook huis, tuin en keuken verhaaltjes over hoe het lopen mij vergaat...

See You Next Time...


Sjors


Nieuwste Roparun Gadget

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.