maandag 22 februari 2016

thumbnail

Afzien die #Meeuwenduinen.....

De meeuwenduinen dus!!! Voor alles in het leven is een eerste keer, onbekend wat er komen gaat is veelal een struikelblok om aan de eerste keer te beginnen, vandaag kon ik niet anders...Ondergaan en zien waar het schip strand...Strand dat is waar de meeuwenduien op uit komen dus dat komt goed uit.

Benen klaar, hartslag gaat langzaam omhoog..TomTom watch op go, ga ik het redden denk ik na 500 meter ploegen...wetend dat ik nog 1,7 km omhoog moet :-) Vals plat, steil omhoog....dalen, en weer omhoog, yes ik ben er, ha dat was optisch bedrog nog een afdaling en een flinke klim voor de boeg. Inmiddels voel ik de 14 km van de dag ervoor flink branden in mijn benen ze lopen langzaam vol.

Natuurlijk laat ik me niet kennen, nog een laatste aanzet en ik volbreng mijn eerste keer meeuwenduinen in de tijd van 14:58 een PR, altijd hé de eerste keer, maar op deze ben ik mega trots.
Puffend, kreunend, kom ik weer op adem, we wachten tot dat de laatste loper boven is..Ik zeg respect voor een ieder die dit volbrengt wat een klim, in mijn achter hoofd bedenk ik  deze wil ik vaker gaan doen...pittige maar erg goede training.

Op een heerlijke uitloop tempo maken we ook deze training af

Het was Genieten....ik weet wel dat ik met grote regelmaat de training op zondag bij de zandloapers ga bijwonen...


Groet,

George

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.