maandag 1 februari 2016

thumbnail

#DeltaCross 16-1-16

Geheel buiten de planning, onverwachts wat niet mijn ding beetje autistische trekjes heb ik wel, is op zaterdagochtend besloten mee doen met de #DeltaCross georganiseerd door #AVDelta sport uit Zierikzee. Tasje ingepakt, sportkleding uitgezocht wat dat betreft heb ik soms wat teveel in mijn kast liggen. Oudste schoenen uitgezocht, helaas had ik op het moment van de deltacross nog geen trailschoenen, gelukkig is dat gat opgevuld en ben ik nu de gelukkige bezitter van 5 paar hardloopschoenen.

Zo relaxt als een paasei ging ik op weg naar Haamstede, mezelf voorgenomen om de 11 km in dezelfde relaxte stand te gaan lopen, genieten van de omgeving, niet verzuren gewoon lopen en zien waar je eindigt. En los gingen we en ik ook relaxt los.....kijkend naar mijn medelopers want dat vind ik leuk, wat draagt hij welke schoenen heeft zij. En zo ging ik de eerste bocht door..heuvel op heuvel af...beetje zand hier en daar een tak ontwijken.

Nog steeds in een relaxte stand, relaxt en sterk zo concludeerde ik mijn staat van zijn, wauw 45 en mezelf zo fit en goed voelen...daar krijg je een glimlach van. Af en toe haal ik iemand in, af en toe word ik ingehaald een hoi en hey jij ook hier, tikken de kilometers voorbij.

En eindelijk een fotograaf ik zeg strike a pose!!


















Ja zo voelde ik mij tijdens de cross, laatste stukje klein beetje tempo erbij om vlak achter een groepje te eindigen...11 km door het bos van Haamstede in 1:07:14 Gemiddelde van 6:06 en toch maar op zaterdag even 932 calorieën verbruikt. En natuurlijk even een fototje trekken met de mannen.







Dusdanig genoten 'er was al een hele tijd een lichte neiging naar meer bos-trail lopen deze cross heeft mij letterlijk over de streep getrokken' dat er inmiddels echte Salomon trail schoenen in de kast staan..
Nu de focus op de @Roparun welke ik dit jaar voor de eerste keer ga lopen..

Tot Snel

Niet vergeten dat ik weer ontzettend trots ben op de vrijwilligers die het mede mogelijk gemaakt hebben dat wij onbezorgd konden crossen...









Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.