donderdag 18 februari 2016

thumbnail

Eén dag 46 #hieperdepiep #Hoera

Afgelopen zaterdag mocht ik de leeftijd van 46 bereiken..wat een voorrecht is het toch om al zoveel jaar op deze planeet te mogen rondlopen...Beetje bij beetje, wijzer, grijzer en nog steeds diep van binnen dat ventje van 16..Wakker worden op je verjaardag om 06;30 best pittig moet ik zeggen, geruisloos probeer ik beneden te komen zonder dat de rest van het gezin wakker word.. 

Ontbijt ? Wat ? Geen idee eigenlijk terwijl ik dat denk gaat de kamer deur open en komt mijn lieve vrouw ook beneden......Natuurlijk met de nodige hiep hiep hoera en zoenen, bananen pannenkoeken als ontbijt vervolgt ze..Nou daar zeg ik natuurlijk geen nee op, kwark en bosbessen on the side, heerlijk sapje en een stevige kop koffie erbij en ik ben klaar om de dag aan te kunnen, wat een bofkont ben ik toch.

Op naar Westerschouwen, vandaag loop ik voor het eerst mee met de groep die traint voor de Trail by the sea, helaas kan ik die niet lopen ivm een teamtraining van ons Roparun team, dat helaas tussen grote aanhalingstekens lezen, want wat is er nu mooier dan de Roparun te mogen lopen! Leuk groepje heeft zich verzameld en we gaan los, van binnen ben ik erg benieuwd wat mij te wachten staat, zo van ga ik dit redden met deze kanjers...tempo voor mij niet te hoog..we zullen zien. Genieten zeg ik tegen mezelf..Vandaag is het feest.

Hij was pittig, heuveltje, piramide, rondje..dribbelen, uitlopen, benen die vollopen en bakken met zuurstof, ik betrap mezelf erop dat ik mega aan het genieten ben, wat een begin van mijn verjaardag..Het einde van de training nadert ik kijk op mijn horloge en zie er 14 km op staan terwijl wij weer aan bij de auto aankomen...Snel mijn natte goed uit, droog shirt aan, helaas is het te krap qua tijd om een bak koffie mee te gaan drinken...In de auto op weg naar huis is het genieten...

Zondag! Uitslapen of rennen....de keuze is vrij snel gemaakt...Rennen en wederom reis ik af naar het bos, gezellig met de zandloapers meelopen ''als ik geweten had wat de training inhield vandaag had ik in mijn warme bedje gebleven'' spookte even door mijn hoofd. zo langzamerhand is iedereen er klaar voor DE MEEUWENDUINEN dat is wat erop de planning staat vandaag, iedere tweede zondag van de maand, iets van traditie. Oké, het schijnt, tenminste wat ik van de verhalen mag geloven een pittige klim te zijn die meeuwenduien, zou het..

Iedereen staat er klaar voor, klokken op nul en go....

Vervolg is mijn eerste keer op de meeuwenduien...Stay tuned.

Met de kanjers mocht ik meelopen!



Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.