maandag 29 februari 2016

thumbnail

Wat een weekie....#Week8



Maandag...rustdag

Dinsdag baan training, was weer erg gezellig en blij dat ik was gegaan, voor het eerst durfde ik het aan om met groep twee mee te trainen....het bleek een combi te worden tussen groep één en twee, inlopen met beide groepen, loop training met beide groepen, ik voel me fijn, soms twijfel je en dan blijkt het eigenlijk reuze mee te vallen. Gelijk voelde ik de aansluiting bij deze groep, fijn gekletst met andere lopers..Daarna mochten we onze rondjes doen..Piramide training onder leiding van Erwin 2x400/600/800/600/400 Jeetje wat ging het hard...dat constateerde mijn benen tijdens het laatste rondje https://www.strava.com/activities/500666294


Woensdag...werken en een loop rustdag was wel nodig na de pittige training van de avond ervoor..

Donderdag...looptraining al de gehele dag zin in..echter na een drukke werkdag hield ik de training voor gezien.

Vrijdag..bijna weekend een heerlijke avond weg met mijn vrouw...weekend inluiden.

Zaterdag, heerlijk maar kort geslapen https://www.fitbit.com/sleep/2016/02/27 ontbeten met twee broodjes en een gekookt eitje, beetje huishouden gedaan en daarna een top rondje gelopen 15 kilometers met oplopend tempo https://www.strava.com/activities/503423794 Zonnetje, klein beetje wind en beseffen hoe donders lekker lopen toch is. Thuis gekomen met een glimlach op mijn gezicht, endorfine en een lijf vol geluksstofjes kon mijn zaterdag niet meer stuk..


Zondag...sinds kort #Zandloapers ochtend na de pittige 15k van zaterdag was er even twijfel, even maar hoor, stevig havermout onbijt, tas inpakken en naar de parkeerplaats. Verzamelen en op naar Haamstede, daar aangekomen is het weer een gezellige drukte, trail schoenen aan, jasje, mutsje en lekker lopen...Pittig windje stond er, stevige training alweer onder leiding van Erwin..hij heeft me goed te pakken deze week...ook hier een lekker aantal km weggelopen 13,5 in totaal https://www.strava.com/activities/504283884

Weekie van precies 37 km..Blij ei en nu genieten van de zonndagrust..





Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.