dinsdag 11 oktober 2016

thumbnail

Hardlopers kwaaltje?

De halve van Renesse daarna gebeurde het voor de eerste keer, vol verbazing was ik, waarom kon ik toen al niet begrijpen. Blijkbaar hebben heel veel hardlopers er last van, nou ja of het echt last is weet ik natuurlijk niet dat zou ik eens moeten peilen aan de hand van een poll.

Ik schaam mezelf er best een beetje voor, tenminste tot dat ik zag dat er veel meer hardlopers last hebben van deze kwaal. Rechts begon ermee inmiddels is hij al vier keer aanbod gekomen en heeft hij er vlak naast een medestander bij, waarschijnlijk had links zoiets van ja hallo en daar zijn er nu ook twee alleen die zitten niet direct naast elkaar.

Na de halve van Renesse dacht ik nog ach dat zal wel eenmalig zijn maar nee hoor ook na een ''gewone'' lange duurloop gebeurt het. De Roparun ook zo'n moment, na afloop van deze waanzinnige loop..Waanzinnig op diverse vlakken...waren ze er.
Nu sta ik zo af en toe met andere hardlopers om te kleden en tot mijn verbazing en opluchting zag ik ze ook bij hun. 

Blauwe nagels en de gevolgen daarvan!

Natuurlijk heb ik echt wel Google en aanhang erop nageslagen zodat ik er in het gevolg van bespaard blijf. Krappe schoenen, te lange nagels, te grote schoenen en verkeerd strikken allemaal oorzaken van deze hardlopers kwaal..
Ik ben er maar mooi klaar mee. Mooi! Nee dat niet het is best een vervelend gezicht.

Mocht er een hardloper of loopster zijn die een tip of oplossing heeft..please deel deze met mij.


Plaatjes van blauwe nagels, blaren, kalknagels of hardlopers eelt zijn er voldoende te vinden..nu had ik zo het idee dat ik jullie daar niet echt een plezier mee ging doen, dus een foto loze blog deze keer..



Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.