maandag 2 januari 2017

thumbnail

The End....#2016

Vol verwachting de laatste week van 2016 ingegaan, immers vakantie, de planning was drie keer lopen in het bos waarmee ik mijn doel ruimschoots behaald zou hebben...Zou! Vakantie is blijkbaar een teken voor mijn lijf.

Als ik zo mijn..verhaal lees, want ik heb eerst alles hieronder geschreven en daarna kwam ik met dit relaas..Tjonge jonge wat een ambitie zeg, 1400 á 1500 uhu, zero drop ook zo'n vage term, proprioceptie en dat is ? Gewoon normale praat is dat zo lastig ? Nee. Maar. Dit deed ik altijd en na tips van kennissen vage vrienden en buiten-lui die er ''verstand'' van hebben ben ik mijn straattaal gaan aanpassen, beter lopende zinnen, opbouw in de gaten houden, punten, komma's en natuurlijk de D en T op de juiste plek zetten..Vandaar dus, snap je!

Kilometers in 2016;
Wat zoveel betekend dat 2017 sportief gezien anders begint dan ik gehoopt- lees-, gepland had. Thuis met pijnstillers in plaats van de gym of met hardloopschoenen aan. en dat maakt mij grumpy en ongedurig. Alternatief, laptop, boek en veel netflix. Natuurlijk zit mijn hoofd vol met plannen voor 2017. Strava vertelde mij dat ik bijna op de 1300 km zou uitkomen mits ik 2016 normaal had kunnen uitlopen.

Nieuwe plannen nieuwe doelen zijn er genoeg voor 2017.


  1. 14 Januari- Delta Cross
  2. 11- Maart- Pannekoekloop
  3. 6- Mei- Koning van Spanje Trail- 32 km
  4. 3-5 Juni- Roparun 2017
  5. 18-20- Augustus- Zeeuwse Hardloop 3 Daagse
  6. September- Halve van Tholen
  7. 7- Oktober- KustMarathon
  8. 11- November- Mosselloop


Gym Training
Daarbij een stevig romp spierkorset en lange ketenstabiliteit, natuurlijk de grote G niet vergeten want zonder genieten is er geen bal aan

Kilometers in 2017;
Dit jaar 1400-1500 kilometers maken eens flink mijn grenzen verleggen tevens hoogtemeters in de benen krijgen wat mij helpt voor de Roparun en eerste officiële trail.Voorgek verklaard werd ik dat ik mijn eerste trail direct inschreef op 32 km dus ja ik moet aan de bak, benen trainen, kuiten trail proof maken en werken aan mijn katabole vermogen. Trainingen doortrekken voor zowel de Roparun als de kustmarathon al met al dus een pittig train en loopjaar voor de boeg.

TrainingsGear;
De komende maanden oriënteren omtrent nieuwe hardloopschoenen, de duurloopschoenen zijn aan vervanging toe, ook wil ik graag een paar zero drop schoenen voor meer proprioceptie daarbij een nieuw sporthorloge zie vorige blog vol ambities.

Oja dan dit nog buiten dat Strava, Mysports en ook Runkeeper bijhouden, drie echt drie nee joh eigenlijk vier want ook Endomondo gebruik ik nog, ga ik dit jaar alles bijhouden in een excel sheet. Iets met lijstjes en autistisch gedrag...
Hardloop-log in excel










Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.