zondag 14 mei 2017

thumbnail

Blue Devils....#Salomon #Feyenoord Kampioen

Af en toe moet je gek doen, nou ja gek ik had natuurlijk onze grote vriend Google eerst geraadpleegd, want gek doen zonder Google ja dat gaat zelfs mij te ver. En wat ik daar tegen kwam beviel mij erg goed, reviews waren goed tot zeer goed, daarbij wat mensen om hun ervaringen gevraagd. Doen was hun advies. Aangezien twijfel mijn middle name ging ik niet over één nacht ijs.

Twee weken geleden besteld, gepast bij binnenkomst, direct een glimlach op mijn gezicht. Helaas was de situatie zodanig dat ze nog voor een volle week in de doos moesten blijven. En toen schoof ik de blue devils aan mijn voeten, strikte de veters, maakte de eerste stappen and smiled. Buiten aangekomen, even wachten op de gps fix van mijn TomTom en Go.

Kilometer één verstrijkt mijn glimlach word minder, kilometer twee een minimale glimlach, gedachten gaan door mijn hoofd, ojee heb ik dan toch de verkeerde, had ik moeten passen in de winkel...Stom stom, je hebt te gek gedaan...Mijn voeten branden inmiddels in mijn blue devils, stoppen dan maar, veters iets losser en door. Ontspannen loop ik door, nou ik probeer dat, met brandende voeten is dat best lastig...hahaha

Bocht door, en ik merk dat het minder word, echt waar denk ik. Ja joh echt waar. Met een goed gevoel sluit ik mijn rondje af. Rust voor de benen.

Vandaag zondag/moederdag stond er een loopje op de planning, blauwe stappers aan en genieten van het weer. En ja daar was hij weer die glimlach en groter en groter, wat een genot deze Salomon aero sonic schoenen...Met een gevoel van vleugels schieten de meters asfalt onder mij door.

Fuck de pollen zegt het onderschrift bij de foto, zo dacht ik zeker vanmorgen maar verdorie wat voelt dat toch zwaar klote, zelfs na 32 jaar wen je daar niet aan. Tijdens het hardlopen betekend hooikoorts, beperking in je tempo, longinhoud en je kunt gewoon niet gaan zoals je gewend bent. en ga je dan toch, dan doet dat zeer. Ja echt zeer. Voelt als een blok beton op je borst. Maar hé stoppen is geen optie, dus door in een iets minder hoog tempo en genieten van het weer.



Ik dwaal af terwijl ik nog steeds geniet van mijn aankoop, vanmiddag is het Match-day erop of er onder na 18 jaar kan en moet het gebeuren. Mijn cluppie kan kampioen worden.
Kan is IS Kampioen....mijn god wat een spanning vandaag en wat ben ik trots op het feit dat ik een Rood-Wit Feyenoord hart heb.


Wat een top dag vandaag.






Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.