vrijdag 3 januari 2020

thumbnail

rectificatie

Dan schrijf je een blog over het gene wat jij die dag besloten hebt, puur uit eigen oogpunt en zonder het idee te hebben iemand of een organisatie in een verkeerd dag licht te zetten.

Dat wil ik bij deze recht zetten.

Anthony van den Berg van Loopgroep Zeeland, excuses.

Ik heb met mijn verhaal geen verkeerde indruk willen creëren van de Loop Groep Zeeland. De bevlogen Anthony en de trainers van de loop groep, zijn gewoon weg geweldig om daar te kunnen trainen. Geïnteresseerd in de lopers, daar waar Anthony of de andere trainers je kunnen bij staan zullen zei dat zeker doen.
Advies over je trainingen of schema ook daarmee helpen zei je. Het organiseren van uitstapjes met de Loopgroep zijn top geregeld.

Nogmaals Sorry.

Ik heb geleerd van mijn blog Hand in Hand.


Mijn keuze om met een andere trainer te trainen is geheel een keuze die niets maar dan ook niets met de kwaliteiten van Anthony of de Loopgroep te maken hebben.


George

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.