maandag 30 november 2020

thumbnail

No strings attached

Bijna is 2020 klaar, nog één maand en dan knallen de kurken weer, doen we aan goede voornemens, plannen maken voor onze hobby, zorg dragen voor een gezond 2021. Zo ging ik ook 2020 in, echter was ik net bekomen van mijn nekhernia ellende, lees, niet geopereerd. Voorzichtig ging ik weer hardlopen, gewoon lekker rennen zonder doel, blij als een klein kind dat ik weer kon rennen. En zo verliep januari vrij kalm, 17 uur en 158 kilometer verder ahum vrij kalm. Goed ik dwaal af, 2020 werd ook het jaar dat ik besloot na veel wikken en wegen, een trainer op te zoeken. Gevonden! 

En nu als de laatste dag van november 2020 is aangebroken, heb ik besloten dat het volgend jaar anders moet. Geen trainer, hoewel ik wel diverse gesproken heb. En toch besloten om het niet te doen. Ik het mens wat gek is op rijtjes, lijstjes, kaders en schema's ga het zelf doen. Daar waar ik dit jaar dingen uit het oog verloren ben. Geheel op mijn conto komen deze verloren dingen, want het is immers mijn lijf! Ik ben geen mega ervaren ultra loper, nu vier stuks op mijn naam staan en drie marathons. #ikhebhetnognooitgedaan #denkdatikhetwelkan. Dus trainen op mijn manier, indelen op mijn manier, voelen, luisteren.

Daarnaast heb ik dit jaar geen snars gedaan aan krachttraining, core verwaarloosd, en dat brak mij op. De uitdagingen en belasting daar was mijn lijf niet klaar voor. Lopen en lopen en maar lopen, alleen met dat red ik het persoonlijk niet.

Werk aan de winkel dus, kettlebel en touwtje springen, gaan 2021 een onderdeel worden van mijn trainingen, tevens tijdens het trainen oefeningen doen. Thanks voor de tip Alex. Het versterken van de core, hamstings en rug zal ik moeten aanpakken anders kom ik niet daar waar ik wezen wil, en ja op mijn leeftijd is dat heel belangrijk. Een sterk en gezond lijf, een goede mind set.

Geen schema dan? geen lijstjes, geen, geen....helluph Nee joh gekkies. Er verscheen onlangs een heel leuk boek op de markt, hardloopdagboek, door Susan Krumins & Patricia Schreurs en samen met mijn Garmin agenda gaan deze twee hand in hand met mij 2021 doorlopen. Thuis word dit mij al enkele jaren gezegd, dit kun jij best zelf. Voorlopig ben ik even teruggeworpen qua afstanden, dus is december een mooie maand om weer eens mijn #everysinglestreetMiddelburg op te pakken https://www.instagram.com/p/CBSVFFRpdmJ/



Vrij zijn

Ik wil alleen maar vrij zijn, Vrij zijn

Liefde komt ooit, Ik wil nu alleen maar, Vrij zijn, Onbezorgd en vrij zijn

Let your dreams come true.


Pas goed op jezelf!

George

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.