dinsdag 9 februari 2021

thumbnail

Wanna try

Zo nu en dan prop de postbode een pakketje door de bus, soms zelfs als je die niet "meer" verwacht, zo ook vanmorgen. Vol verwachting pakte ik het uit de deur-gleuf, is dat een correct woord? niet minder is mijn nieuwsgierigheid. Als een blij kind riep ik naar boven, goh zit er onverwachts een pakketje in de bus. Vervolgens was de reactie van boven, wat heb je nu weer gehad, blijkbaar ben ik een bofkont en is het testen of krijgen van hardloopgerelateerde spullen niet een sporadisch iets.

                           Try The BallPark Pouch

Kinetic boxer brief is de omschrijving op de verzendbon, daar gaat een belletje af. Poosje terug had ik contact met het bedrijf Essential basics  kleine toelichting, want voor het hele bedrijf met alle merken die ze voeren kun je op de link klikken. Het genoemde bedrijf heeft enkele mooie merken in hun portfolio welke gerelateerd zijn met het buitenleven en sporten, onder andere het merk arcteryx  Dus het pakketje bevat een boxer brief om mee te sporten. Het doosje waar de boxer brief in zit beloofd veel goeds.

  • Improved pouch stability
  • Breathable micro-mesh
  • Moisture wicking
  • Odor resistant
  • Semi-compression fit


SAXX Kinetic HD Boxer Brief

Natuurlijk gaat de boxer brief eerst de wasmachine in, je weet namelijk nooit waar het broekje geweest is. Schoon gewassen trek ik het broekje aan voor mijn eerste indruk tijdens een zondagse-trailrun. Zo dan wat een pasvorm, goed aan de billen en goed aan het mannelijke deel. Fijn ook die lange pijpen. Het elastiek om de middel is prettig strak. Zoals de verpakking aangeeft de "semi-compression fit" van de kinetic HD boxer brief is duidelijk aanwezig, Dat is de impressie, nu kijken hoe de boxer presteert tijdens het hardlopen. Over de boxer gaat een lange hardlooptight, want ja ik ben nu eenmaal niet van het #teamkortebroek tijdens de koudere dagen, die combinatie geeft op voorhand een erg prettig gevoel. Nu bewegen met die handel. Normaliter loop/liep ik met een normaal broekje/slip, wel één die ontworpen is om mee te sporten (Hema kwaliteit) hiermee loop ik omdat de andere merken die ik geprobeerd heb, ook boxers, de pijpjes van die boxers binnen no time omhoog kropen richting de liezen, zeker tijdens het trailrunnen. 

Praktijk

Natuurlijk ga ik niet oordelen na één trailrun, er is meer. De volgende test, een tempo/interval training, andere intensiteit, dus benieuwd hoe de boxer zich nu houdt. Ook nu, word ik blij tijdens het aantrekken van het broekje. Wij zijn snel vrienden geworden. Gewoon het idee dat je geen zorgen hebt over dat stukje van je uitrusting. Interval dus. Omdat de beweging van de benen tijdens het tempo gedeelte vele malen hoger ligt dan tijdens een duurloop, ben ik ook nu benieuwd wat er gebeurt. Er gebeurt niets, gewoon niks hé. De pijpjes blijven gewoon daar waar ik ze achterliet, nog steeds een prettig gevoel om de billen. Me like. En ook een heel groot pluspunt, de balzak en jongeheer bewegen gewoon niet. Keurig braaf blijven ze gedrieën op hun plekkie, wauw. Ik ben verkocht.

Afgelopen zondag, test drie. Nu tijdens een echte koude duurloop, vrieskou. Na enkele wasbeurten geeft de boxer geen krimp, net zo netjes, net zo strak, net zo lekker is het gevoel tijdens het aantrekken. Yup, ook de glimlach. Het was zondag echt fris, zelfs koud. En wat ben ik blij met de lange pijpjes, de stof en comfort van het broekje. Ook nu voldoet hij aan alle verwachtingen. Wat mij al tijdens iedere loop opvalt is, ja hoe omschrijf ik het zodat een ieder het snapt. Zodra ik een andere beweging maak dan vooruit, bijvoorbeeld een zijwaartse stap maak of achterwaarts er bij de jongeheer warmte vrij komt. Heb je er iets aan, nee, maar het is verdomd prettig. 


Conclusie

Wacht even, niks verkeerd of op-aanmerkingen over het broekje? Ja één, is het een belangrijke, of noemenswaardig! Zeker wel en een ieder moet invullen of dit een belangrijk punt is. De aanschafprijs €38 tot €45 is waar ik ze voor zie op het w.w.web. De verhouding prijs kwaliteit is naar mijn menig goed. Alle punten die voor mij van belang zijn, daar op scoort de boxer brief ruim voldoende (lees 8+) Meer of minder kan ik er niet van maken. Als iets goed is dan houden zo en er geen overbodige woorden aan vuil maken.

Oja, de SAXX Kinetic HD boxer brief is in diverse kleuren verkrijgbaar, ook niet verkeerd!


De Leverancier voor Nederland;

Essential Basics







Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Mogelijk gemaakt door Blogger.